SITE CALCULATOR
Urmează… 2022 | Online | Ora 20:00 – 21:00
Învață fiscalitate

Seminarele se desfășoară pe platforma ZOOM (descarcă aici) și este susținut de coordonator Eugenia Pălcuie și coordonator și invitat Mihai Lucian.
Pentru validarea înscrierii, este necesar să completezi formularul din josul paginii cu datele personale. Prin acest demers se subînțelege că ești de acord cu politica de confidențialitate a site-ului.
După finalizarea procedurii vei fi contactat de un membru al echipei Recalibrarea Ființei, iar în ziua evenimentului, link-ul și parola de conectare vor fi distribuite pe adresa ta de e-mail.
Ai întâmpinat probleme de genul:
– ce tip de firmă mi se potrivește (SRL sau PFA),
– ce acte am nevoie pentru înființarea unei firme etc;
Ei bine, prin această serie de seminare, suntem aici pentru ați răspunde la toate aceste întrebări.
Seminare cu teme cum ar fi:
– PFA sau SRL? Cum alegi varianta cea mai buna pentru tine.
– Ce trebuie sa faci in primele 30 de zile de la înființarea unui SRL?

______________________________
PFA sau SRL? Cum alegi varianta cea mai bună pentru tine:
PFA (Persoană Fizică Autorizată)
– cea mai simplă formă de desfășurare a activității; cel mai ușor de administrat; costuri mai reduse de administrare; PFA reprezintă un tip de întreprindere economică, nu este o societate;
SRL (Societate cu răspundere limitată)
– cea mai des întâlnită formă de organizare; oferă fondatorilor răspundere limitată, în limita capitalului social investit; la înființare aceasta are statutul de microîntreprindere; asociatul răspunde pentru obligațiile sale în limita capitalului social; te poți asocia cu mai multe persoane (maxim 50 de asociați); poți avea oricât de mulți angajați dorești; poți avea oricâte coduri CAEN dorești;
______________________________
Ce trebuie să faci în primele 30 de zile de la înființarea unui SRL?
Iată care sunt primele 9 lucruri pe care trebuie să le faci imediat după înființarea societății.
1. Îți angajezi un contabil , este important ca încă de la începutul derulării activității tale, să ai îndrumare continuă din partea unui profesionist;
2. Procură notarială sau împuternicire pentru contabilul tău să te reprezinte în relația

cu Direcția Generală a Finanțelor Publice competente din cadrul A.N.A.F., precum și cu orice alte autorități și instituții;
Citește mai departe . . . ⬇️
4.Deschiderea unui cont bancar pentru societate. Îți va trebui un cont curent pentru efectuarea tranzacțiilor societății. 5.Sa faceti o instiintare catre Oficiul Spalarii banilor unde sa numiti o persoana responsabila cu acest subiect in cadrul firmei voastre . 6. Să ai un program informatic de facturare, programul de facturare v-a emite automat si o decizie de facturare. Va trebui să numești un responsabil pentru facturare și să atribui seriile și numerele de la care se începe facturarea, respectând cronologia numerelor. 7.Achiziționarea unei case de marcat și fiscalizarea, dacă vei vinde produse sau vei presta servicii cu caracter permanent pentru persoanele fizice. Fiscalizarea casei de marcat o poți face cu ajutorul distribuitorilor casei de marcat și a contabilului tău pentru înregistrarea acesteia la ANAF. 8.Obținerea unui cod de TVA intracomunitar. Codul intracomunitar de TVA este necesar atunci cand lucreati cu persoane juridice din UE sau achizitionati servicii din UE , aveti nevoie de acest cod intracomunitar de TVA pentru depunerea unor declaratii. 9.Regulamentul de ordine interioară. Dacă urmează să ai salariați, regulamentul de ordine interioară este obligatoriu să îl întocmești și să îl prezinți viitorilor tăi angajați. Aceștia trebuie să ia la cunoștiință de prevederile regulamentului.
După completarea formularului de ÎNSCRIERE la seminar, vei primi pe e-mail confirmarea.
Înscrie-te
SITE TABLETĂ
Urmează… 2022 | Online | Ora 20:00 – 21:00
Învață fiscalitate

Seminarele se desfășoară pe platforma ZOOM (descarcă aici) și este susținut de coordonator Eugenia Pălcuie și coordonator și invitat Mihai Lucian.
Pentru validarea înscrierii, este necesar să completezi formularul din josul paginii cu datele personale. Prin acest demers se subînțelege că ești de acord cu politica de confidențialitate a site-ului.
După finalizarea procedurii vei fi contactat de un membru al echipei Recalibrarea Ființei.
Iar în ziua evenimentului, link-ul și parola de conectare vor fi distribuite pe adresa ta de e-mail.
______________________________
Ai întâmpinat probleme de genul:
– ce tip de firmă mi se potrivește (SRL sau PFA),
– ce acte am nevoie pentru înființarea unei firme etc;
Ei bine, prin această serie de seminare, suntem aici pentru ați răspunde la toate aceste întrebări.
Seminare cu teme cum ar fi:
– PFA sau SRL? Cum alegi varianta cea mai buna pentru tine.
– Ce trebuie sa faci in primele 30 de zile de la înființarea unui SRL?
______________________________

PFA sau SRL? Cum alegi varianta cea mai bună pentru tine:
PFA (Persoană Fizică Autorizată)
-cea mai simplă formă de desfășurare a activității; cel mai ușor de administrat; costuri mai reduse de administrare; PFA reprezintă un tip de întreprindere economică, nu este o societate;
SRL (Societate cu răspundere limitată)
-cea mai des întâlnită formă de organizare; oferă fondatorilor răspundere limitată, în limita capitalului social investit; la înființare aceasta are statutul de microîntreprindere; asociatul răspunde pentru obligațiile sale în limita capitalului social; te poți asocia cu mai multe persoane (maxim 50 de asociați); poți avea oricât de mulți angajați dorești; poți avea oricâte coduri CAEN dorești;
______________________________
Ce trebuie să faci în primele 30 de zile de la înființarea unui SRL?
Iată care sunt primele 9 lucruri pe care trebuie să le faci imediat după înființarea societății.
1. Îți angajezi un contabil , este important ca încă de la începutul derulării activității tale, să ai îndrumare continuă din partea unui profesionist;
2. Procură notarială sau împuternicire pentru contabilul tău să te reprezinte în relația

Citește mai departe . . . ⬇️
4.Deschiderea unui cont bancar pentru societate. Îți va trebui un cont curent pentru efectuarea tranzacțiilor societății. 5.Sa faceti o instiintare catre Oficiul Spalarii banilor unde sa numiti o persoana responsabila cu acest subiect in cadrul firmei voastre . 6. Să ai un program informatic de facturare, programul de facturare v-a emite automat si o decizie de facturare. Va trebui să numești un responsabil pentru facturare și să atribui seriile și numerele de la care se începe facturarea, respectând cronologia numerelor. 7.Achiziționarea unei case de marcat și fiscalizarea, dacă vei vinde produse sau vei presta servicii cu caracter permanent pentru persoanele fizice. Fiscalizarea casei de marcat o poți face cu ajutorul distribuitorilor casei de marcat și a contabilului tău pentru înregistrarea acesteia la ANAF. 8.Obținerea unui cod de TVA intracomunitar. Codul intracomunitar de TVA este necesar atunci cand lucreati cu persoane juridice din UE sau achizitionati servicii din UE , aveti nevoie de acest cod intracomunitar de TVA pentru depunerea unor declaratii. 9.Regulamentul de ordine interioară. Dacă urmează să ai salariați, regulamentul de ordine interioară este obligatoriu să îl întocmești și să îl prezinți viitorilor tăi angajați. Aceștia trebuie să ia la cunoștiință de prevederile regulamentului.
După completarea formularului de ÎNSCRIERE la seminar, vei primi pe e-mail confirmarea.
Înscrie-te
SITE TELEFON
Urmează… 2022 | Online | Ora 20:00 – 21:00
Învață fiscalitate

Seminarele se desfășoară pe platforma ZOOM (descarcă aici) și este susținut de coordonator Eugenia Pălcuie și coordonator și invitat Mihai Lucian.
Pentru validarea înscrierii, este necesar să completezi formularul din josul paginii cu datele personale. Prin acest demers se subînțelege că ești de acord cu politica de confidențialitate a site-ului.
După finalizarea procedurii vei fi contactat de un membru al echipei Recalibrarea Ființei, iar în ziua evenimentului, link-ul și parola de conectare vor fi distribuite pe adresa ta de e-mail.

Ai întâmpinat probleme de genul:
– ce tip de firmă mi se potrivește (SRL sau PFA),
– ce acte am nevoie pentru înființarea unei firme etc;
Ei bine, prin această serie de seminare, suntem aici pentru ați răspunde la toate aceste întrebări.
Seminare cu teme cum ar fi:
– PFA sau SRL? Cum alegi varianta cea mai buna pentru tine.
– Ce trebuie sa faci in primele 30 de zile de la înființarea unui SRL?
______________________________
PFA sau SRL? Cum alegi varianta cea mai bună pentru tine:
PFA (Persoană Fizică Autorizată)
– cea mai simplă formă de desfășurare a activității; cel mai ușor de administrat; costuri mai reduse de administrare; PFA reprezintă un tip de întreprindere economică, nu este o societate;
SRL (Societate cu răspundere limitată)
– cea mai des întâlnită formă de organizare; oferă fondatorilor răspundere limitată, în limita capitalului social investit; la înființare aceasta are statutul de microîntreprindere; asociatul răspunde pentru obligațiile sale în limita capitalului social; te poți asocia cu mai multe persoane (maxim 50 de asociați); poți avea oricât de mulți angajați dorești; poți avea oricâte coduri CAEN dorești;
______________________________

Ce trebuie să faci în primele 30 de zile de la înființarea unui SRL?
Iată care sunt primele 9 lucruri pe care trebuie să le faci imediat după înființarea societății.
1. Îți angajezi un contabil , este important ca încă de la începutul derulării activității tale, să ai îndrumare continuă din partea unui profesionist;
2. Procură notarială sau împuternicire pentru contabilul tău să te reprezinte în relația
Citește mai departe . . . ⬇️
4.Deschiderea unui cont bancar pentru societate. Îți va trebui un cont curent pentru efectuarea tranzacțiilor societății. 5.Sa faceti o instiintare catre Oficiul Spalarii banilor unde sa numiti o persoana responsabila cu acest subiect in cadrul firmei voastre . 6. Să ai un program informatic de facturare, programul de facturare v-a emite automat si o decizie de facturare. Va trebui să numești un responsabil pentru facturare și să atribui seriile și numerele de la care se începe facturarea, respectând cronologia numerelor. 7.Achiziționarea unei case de marcat și fiscalizarea, dacă vei vinde produse sau vei presta servicii cu caracter permanent pentru persoanele fizice. Fiscalizarea casei de marcat o poți face cu ajutorul distribuitorilor casei de marcat și a contabilului tău pentru înregistrarea acesteia la ANAF. 8.Obținerea unui cod de TVA intracomunitar. Codul intracomunitar de TVA este necesar atunci cand lucreati cu persoane juridice din UE sau achizitionati servicii din UE , aveti nevoie de acest cod intracomunitar de TVA pentru depunerea unor declaratii. 9.Regulamentul de ordine interioară. Dacă urmează să ai salariați, regulamentul de ordine interioară este obligatoriu să îl întocmești și să îl prezinți viitorilor tăi angajați. Aceștia trebuie să ia la cunoștiință de prevederile regulamentului.
După completarea formularului de ÎNSCRIERE la seminar, vei primi pe e-mail confirmarea.
După completarea formularului de ÎNSCRIERE la seminar, vei primi pe
e-mail confirmarea.